روش ارسال حرف آخر

روش ارسال

روش ارسال محصولات موسسه حرف آخر


در این بخش به سوالات متداول شما دانش آموزان عزیز درباره ی روش های ارسال پکیج های آموزشی حرف آخر می پردازیم:

  • محصولات آموزشی حرف آخر خریداری شده چگونه ارسال می شوند؟

پس از ثبت سفارش از طریق سایت و یا مشاورین ارشد موسسه حرف آخر، پکیج های خریداری شده برای شما ارسال می شوند. نحوه ارسال به شهر محل سکونت شما بستگی دارد و موسسه حرف آخر برای رفاه حال شما دانش آموزان عزیز روش های مختلفی را برای ارسال در نظر گرفته است و هر دانش آموزی میتواند به شیوه ای که راحت تر است پکیج های خریداری شده خود را دریافت نماید.
ارسال محصولات از طریق پیک، پست و ترمینال انجام می شود.
ارسال از طریق پیک فقط و فقط در تهران امکان پذیر است. به طوری که پس از ثبت سفارش در صورتی که پکیج شما در انبار موجود باشد، در طی نهایتا 3 روز بسته شما به دستتان خواهد رسید. لازم به ذکر است در این روش امکان پرداخت درب منزل از طریق دستگاه POS نیز وجود دارد.
ارسال پکیج ها به شهرستان ها از طریق اداره پست و یا ترمینال شهر محل سکونت شما انجام می شود. و همانطور که مطرح شد، هر دانش آموز به شیوه ای که راحت تر است نحوه ارسال پکیج ها را مشخص میکند.

  • چقدر طول میکشد تا پکیج ارسال شود؟

مدت زمان ارسال پکیج های آموزشی به موجود بودن پکیج مورد نظر شما در انبار، بستگی دارد. اگر پکیج مورد نظر شما در انبار موجود باشد در اسرع وقت پردازش و بسته بندی و ارسال پکیج انجام خواهد شد.

  • برای ارسال به شهرستان، با کدام روش پکیج های آموزشی زودتر به دستم میرسند؟

معمولا زمان ارسال از طریق ترمینال کوتاه تر است و پکیج ها زودتر به دست شما خواهند رسید. اما اگر میخواهید پکیج ها درب منزل به شما تحویل داده شوند میتوانید ارسال از طریق پست را انتخاب کنید.

  • نحوه تحویل گرفتن سفارش به چه صورت است؟

هنگام دریافت سفارش، ارائه کارت شناسایی شخصی که سفارش به نام وی ثبت شده است الزامی ست در غیر اینصورت سفارش به شما تحویل داده نخواهد شد.

  • هزینه ارسال به چه صورت است؟

هزینه ارسال سفارشات از طریق هرکدام از روش های بالا بر اساس تعرفه ی مصوب آنها محاسبه می شود.