این محصول در بستر VOD ارائه می شود.
قیمت (تومان) :
1,290,000
تخفیف (تومان) :
210,915
قیمت برای شما (تومان) :
1,208,000
افزودن به سبد خرید
٪

پس از موفقیت موسسه حرف آخر در آموزش مباحث دروس کنکوری و کسب رضایت حداکثری مخاطبان، حال این موسسه برای افزایش معدل دانش آموزان و افزایش درصد کنکور، پکیج های آموزشی دروس تشریحی سال دوازدهم را با بکارگیری شیوه های نوین آموزشی و یادگیری آسان این دروس برای دانش آموزان تهیه کرده است.

 

پکیج آموزشی شیمی دوازدهم تشریحی (رشته ریاضی)

اساتید برجسته موسسه حرف آخر در ساخت ویدیو آموزشی شیمی تشریحی سال دوازدهم (رشته ریاضی) تلاش کردند با استفاده از جلوه های بصری و انیمیشن، مطالب را به صورت ساده و روان ارائه دهند تا دانش آموز بتواند به راحتی بعد از مشاهده فیلم های آموزشی آن ها را درک کرده و برای به خاطر سپردن و یادآوریشان مشکلی نداشته باشد، که این امر موجبات کسب نتیجه مطلوب و حداکثری را در امتحانات درس شیمی سال دوازدهم فراهم می سازد.

 

نحوه سفارش:

تمامی افرادی که خواهان دریافت پکیج آموزشی شیمی دوازدهم تشریحی (رشته ریاضی) هستند می توانند از طریق ثبت سفارش خود از همین صفحه سایت مرکزی موسسه حرف آخر اقدام کنند. همچنین شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره در هر ساعت از شبانه روز با مشاورین ارشد موسسه حرف اخر که شماره تماس آن ها در انتهای صفحه موجود می باشد تماس حاصل فرمایید. برای مشاهده سایر محصولات مرتبط با این درس میتوانید به صفحه محصولات شیمی حرف آخر مراجعه کنید.

گروه حرف آخر
تصویر کد امنیتی ثبت نظر