آزمون های دروس اختصاصی رشته تجربی بصورت کاملا آنلاین برگزار می شود و از طریق سیستم یا گوشی قابل دسترسی است.
قیمت (تومان) :
3,900,000
تخفیف (تومان) :
637,650
قیمت برای شما (تومان) :
3,652,000
افزودن به سبد خرید
٪

موسسه حرف آخر همواره تلاش می کند منابع آموزشی خود را با آخرین تغییرات کنکور وفق دهد. از آنجاییکه سوالات کنکور سراسری، تنها از دروس تخصصی تشکیل می شود؛ آزمون های آنلاین حرف آخر نیز برای دروس تخصصی هستند و شما داوطلبان گرامی را برای کنکور آماده خواهند کرد. آزمون آنلاین دروس اختصاصی رشته تجربی یکی از جدیدترین محصولات آموزشی موسسه حرف آخر در سال 1403 است. این آزمون مانند یک آزمون شبیه ساز کنکور عمل می کند و داوطلبان را برای پاسخ دهی هر چه بهتر به سوالات کنکور آماده می کند.
داوطلبان جهت شرکت در آزمون های آزمایشی حرف آخر می توانند از طریق گوشی یا سیستم خود اقدام نمایند. نکته ای که این آزمون ها را از سایر آزمون های آزمایشی متمایز می کند؛ وجود پاسخ نمای ویدئویی است! بله درست است پاسخ نمای ویدئویی!
پس از برگزاری آزمون آنلاین دروس اختصاصی رشته تجربی، پاسخ های آزمون در قالب ویدئو و با تدریس و توضیح اساتید موسسه حرف آخر در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

 

چرا آزمون آنلاین دروس اختصاصی رشته تجربی حرف آخر؟

بررسی شرایط داوطلبان حرف آخری در جای جای ایران عزیزمان نشان می دهد که بسیاری از داوطلبان کشور امکان شرکت در آزمون های آزمایشی حضوری را ندارند. موسسه حرف آخر تلاش کرده است با پیاده سازی آزمون های آزمایشی آنلاین، این مشکل را رفع نماید. آزمون دروس اختصاصی تجربی حرف آخر مزایای زیادی برای داوطلبان دارد که در ادامه به ذکر برخی از آنها می پردازیم:
-    امکان شرکت در آزمون بصورت آنلاین (با استفاده از سیستم عامل های مختلف)
-    سوالات استاندارد مشابه کنکور
-    شرایط برگزاری (تعداد سوالات و زمان پاسخ دهی و ...) مشابه کنکور
-    پوشش دهی تمام دروس تخصصی رشته تجربی (زیست شناسی، فیزیک، شیمی، ریاضی و زمین شناسی)
-    تعداد جامعه شرکت کنندگان
-    پاسخ نمای ویدئویی
-    مرور مباحث در ویدئوهای پاسخ نماها
•    و …

نحوه سفارش:
تمامی افرادی که خواهان دریافت پکیج آزمون آنلاین دروس اختصاصی رشته تجربی حرف آخر هستند می توانند از طریق ثبت سفارش خود از همین صفحه سایت مرکزی موسسه حرف آخر اقدام نمایند. همچنین شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره در هر ساعت از شبانه روز با مشاورین ارشد موسسه حرف اخر که شماره تماس آن ها در انتهای صفحه موجود می باشد تماس حاصل فرمایید.

گروه حرف آخر
تصویر کد امنیتی ثبت نظر