این محصول در بستر VOD قابل مشاهده است و در حال حاضر تنها شامل مباحث درس منطق می باشد.
قیمت (تومان) :
690,000
تخفیف (تومان) :
112,815
قیمت برای شما (تومان) :
646,000
افزودن به سبد خرید
٪

پکیج منطق جامع کنکور مجموعه تمام دانشی است که شما برای پاسخ به سوالات این درس در کنکور انسانی نیاز خواهید داشت؛ توجه داشته باشید که در این پکیج تنها مباحث منطق آموزش داده شده و مباحث درس فلسفه تدریس نشده اند. مدرسین این پکیج استاد محسن منتظری و استاد مهرداد مشایخی می باشند که تمامی مفاهیم را با استفاده از روش های نوین آموزش موسسه حرف آخر، تدریس می نماید.
تمامی مباحث موجود در این پکیج با استفاده از تصاویر و انیمیشن تدریس می شوند که به درک بهتر و تثبیت در ذهن دانش آموز کمک می نماید. مباحث موجود در پکیج اقتصاد جامع حرف آخر به شرح زیر می باشند:

 

منطق پایه دهم

 

  • درس اول: منطق، ترازوی اندیشه
  • درس دوم: لفظ و معنا
  • درس سوم: مفهوم و مصداق
  • درس چهارم: اقسام و شرایط تعریف
  • درس پنجم: اقسام استدلال استقرایی
  • درس ششم: قضیه حملی
  • درس هفتم: احکام قضایا
  • درس هشتم: قیاس اقترانی
  • درس نهم: قضیه شرطی و قیاس استثنایی
  • درس دهم: سنجشگری در تفکر

 

نحوه سفارش:

تمامی افرادی که خواهان دریافت پکیج منطق جامع کنکور هستند می توانند از طریق ثبت سفارش خود از همین صفحه سایت مرکزی موسسه حرف آخر اقدام کنند. همچنین شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره در هر ساعت از شبانه روز با مشاورین ارشد موسسه حرف اخر که شماره تماس آن ها در انتهای صفحه موجود می باشد تماس حاصل فرمایید. برای مشاهده سایر محصولات مرتبط با این درس میتوانید به صفحه محصولات انسانی حرف آخر مراجعه کنید.

درس فلسفه و منطق یکی از دروس دشوار و مهم رشته علوم انسانی است. یادگیری مطالب این درس نیازمند تدریسی دقیق و مفهومی است که اساتید موسسه حرف آخر با روش های نوین آموزش، تمامی مفاهیم منطق پایه دهم را آموزش می دهند.
پکیج جامع منطق کنکور انسانی حرف آخر شامل تمامی مباحث منطق پایه دهم می باشد و برای مطالعه داوطلبان گروه انسانی مناسب است. این دوره آموزشی تنها شامل مباحث منطق می باشد و مباحث درس فلسفه را در بر نمیگیرد.

 
درس فلسفه و منطق به عنوان هفتمین درس تخصصی در دفترچه شماره دو در کنکور سراسری قرار دارد. داوطلبان برای اینکه بتوانند رتبه نهایی مناسبی در این درس کسب کنند باید به 25 سوال این درس با دقت زیادی پاسخ دهند. موسسه حرف آخر با توجه به اهمیت این درس یک پکیج منحصربه‌فرد برای داوطلبان گروه انسانی آماده کرده است. پکیج فلسفه و منطق حرف آخر با تدریس بهترین استاد فلسفه و منطق در اختیار داوطلبان گروه انسانی قرار می‌گیرد. داوطلبان با مشاهده پکیج فلسفه و منطق حرف آخر به راحتی مفاهیم این درس را یاد می‌گیرند و به سوالات فلسفه و منطق در کنکور سراسری پاسخ می‌دهند.

 

بودجه بندی سوالات فلسفه و منطق رشته انسانی

 

داوطلبان باید به سوالات این درس از شماره 236 الی 260 پاسخ دهند. تعداد سوالات درس فلسفه و منطق 25 سوال است و داوطلبان باید در مدت زمان 25 دقیقه به سوالات این درس در کنکور سراسری پاسخ دهند. داوطلبان برای پاسخگویی به هر سوال فلسفه و منطق تنها 60 ثانیه زمان دارند و در این مدت زمان باید با دقت زیادی به سوالات پاسخ دهند. طراحان سوال برای طراحی سوالات فلسفه و منطق به سراغ منطق پایه دهم، فلسفه یازدهم و فلسفه دوازدهم می‌روند.

تعداد سوالات منطق و فلسفه در کنکور: 25 سوال
سوالات از شماره 236 الی 260
مدت زمان پاسخگویی به سوالات: 25 دقیقه
میانگین پاسخگویی به هر سوال: 60 ثانیه
منبع: فلسفه پایه یازدهم و دوازدهم، منطق پایه دهم

 

ویژگی های پکیج جامع منطق کنکور انسانی

 
آموزش تمامی مفاهیم درس منطق در کنکور سراسری
تدریس توسط استاد محسن منتظری و مهرداد مشایخی
آموزش با استفاده از الگو و نقشه راه‌های مختلف
استفاده از تصاویر و انیمیشن برای آموزش مطالب
حل و بررسی تست‌های کنکور و تست‌های تالیفی
آموزش نحوه پاسخگویی به سوالات فلسفه و منطق در کنکور
قیمت مناسب
جامع و کامل

 

پکیج های آموزشی موسسه حرف آخر مناسب برای تمام داوطلبان

 

موسسه حرف اخر از سال 1390 تاکنون با بهره گیری از جدیدترین متدهای آموزشی به تدریس تمامی دروس از ابتدایی تا کنکور پرداخته است. این موسسه از ابتدای سال 1401 شروع به ارائه ویدئوهای آموزشی خود در بستر VOD نموده است. با استفاده از این پلتفرم داوطلبان براحتی می توانند ویدئوهای آموزشی حرف آخر را به صورت آنلاین و آفلاین و در هر شرایط و زمانی مشاهده نمایند. یعنی با تهیه پکیج های آموزشی حرف آخر بلافاصله می توانید به پکیج ها دسترسی داشته باشید و دیگر نیاز نیست منتظر ارسال دی وی دی باشید.
مفتخریم که اعلام کنیم با بهره گیری از جدیدترین متدهای آموزش و به کارگیری برترین اساتید کشور تاکنون توانستیم به داوطلبان زیادی جهت موفقیت در آزمون سراسری کمک نماییم. اگر شما نیز به دنبال کسب رتبه برتر در کنکور سال 1402 هستید، به خانواده بزرگ حرف آخر بپیوندید.

 

گروه حرف آخر
تصویر کد امنیتی ثبت نظر
27 آذر 1401
مهدی فیضی مهدی فیضی
خودتون باید ببینید که چطور کهکشانی آموزش میدن.
گروه حرف آخر گروه حرف آخر

سلام وقت بخیر

با سپاس از لطف شما به موسسه حرف آخر، پکیج جامع منطق کنکور انسانی مانند سایر پکیج های موسسه حرف آخر با استفاده از شیوه ی نوین موسسه به آموزش مفاهیم می پردازد که به تثبیت مطالب در ذهن دانش آموز کمک می نماید. جهت مشاهده نمونه تدریس های اساتید حرف آخر می توانید به کانال آپارات یا یوتیوب موسسه مراجعه فرمایید.