این محصول در بستر VOD قابل مشاهده است.
قیمت (تومان) :
2,670,000
تخفیف (تومان) :
582,060
قیمت برای شما (تومان) :
2,354,000
افزودن به سبد خرید
٪

ادبیات تخصصی رشته انسانی یا علوم و فنون ادبی را می توان بعنوان یکی از مهم ترین دروس تخصصی رشته انسانی نام برد. سوالات علوم و فنون ادبی به بخش های مختلفی مانند تاریخ ادبیات، سبک شناسی، عروض، قافیه، آرایه ادبی و قرابت معنایی تقسیم می شود. تسلط به هر کدام از این بخش ها برای پاسخ دادن به سوالات ادبیات تخصصی رشته انسانی الزامی است. موسسه حرف آخر به همت استاد محسن منتظری و استاد مهرداد مشایخی، اساتید برجسته ادبیات کشور تاکنون توانسته برای هر یک از مباحث نام برده شده به طور مجزا ویدئوهای آموزشی تهیه نماید و تمامی این مباحث را در قالب پکیج ادبیات جامع اختصاصی انسانی در اختیار داوطلبان این رشته قرار دهد.
 

دروس موجود در مجموعه کامل دروس اختصاصی رشته انسانی

 

پکیج تاریخ ادبیات و سبک شناسی رشته انسانی
پکیج قرابت معنایی رشته انسانی
پکیج آرایه های ادبی رشته انسانی
پکیج قافیه و عروض رشته انسانی

 

نحوه سفارش:

تمامی افرادی که خواهان دریافت مجموعه کامل دروس اختصاصی رشته انسانی حرف آخر هستند می توانند از طریق ثبت سفارش خود از همین صفحه سایت مرکزی موسسه حرف اخر اقدام کنند. همچنین شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره در هر ساعت از شبانه روز با مشاورین ارشد موسسه حرف اخر که شماره تماس آن ها در انتهای صفحه موجود می باشد تماس حاصل فرمایید. برای مشاهده سایر محصولات مرتبط با این درس میتوانید به صفحه محصولات انسانی حرف آخر مراجعه کنید.

اگرچه درس ادبیات از دفترچه عمومی کنکور حذف شده، اما برای دانش آموزان رشته انسانی همچنان به عنوان درسی مهم در دفترچه اختصاصی کنکور این رشته وجود دارد. از درس ادبیات تخصصی انسانی یا علوم و فنون ادبی 30 سوال در کنکور مطرح می شود که از شماره سوال 136 الی 165 را در بر می گیرد. داوطلبان برای پاسخ به سوالات ادبیات تخصصی تنها 30 دقیقه زمان دارند و به عبارتی باید به هر سوال حداکثر در یک دقیقه پاسخ دهند؛ بنابراین سرعت پاسخگویی به این سوالات از اهمیت بالایی برخوردار است. استفاده از یک منبع جامع و کامل که علاوه بر تدریس تمامی مفاهیم، روش های تست زنی و افزایش سرعت پاسخگویی به سوالات را نیز آموزش دهد موفقیت داوطلبان را در آزمون کنکور تضمین خواهد کرد.

 

بودجه بندی سوالات علوم و فنون رشته انسانی

 

  • تاریخ ادبیات و سبک شناسی: 9 سوال
  • قافیه و عروض: 9 سوال
  • قرابت معنایی و آرایه های ادبی: 12 سوال

 

ویژگی های پکیج ادبیات جامع اختصاصی رشته انسانی

 

  • آموزش تمامی مفاهیم پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم
  • تدریس توسط استاد محسن منتظری و مهرداد مشایخی
  • آموزش با استفاده از الگو و نقشه راه‌های مختلف
  • استفاده از تصاویر و انیمیشن برای آموزش مطالب
  • حل تست‌ها و سوالات مختلف آرایه ادبی و قرابت معنایی
  • قیمت مناسب
  • جامع و کامل

 

پکیج های آموزشی موسسه حرف آخر مناسب برای تمام داوطلبان

 

موسسه حرف اخر از سال 1390 تاکنون با بهره گیری از جدیدترین متدهای آموزشی به تدریس تمامی دروس از ابتدایی تا کنکور پرداخته است. این موسسه از ابتدای سال 1401 شروع به ارائه ویدئوهای آموزشی خود در بستر VOD نموده است. با استفاده از این پلتفرم داوطلبان براحتی می توانند ویدئوهای آموزشی حرف آخر را به صورت آنلاین و آفلاین و در هر شرایط و زمانی مشاهده نمایند. یعنی با تهیه پکیج های آموزشی حرف آخر بلافاصله می توانید به پکیج ها دسترسی داشته باشید و دیگر نیاز نیست منتظر ارسال دی وی دی باشید.
مفتخریم که اعلام کنیم با بهره گیری از جدیدترین متدهای آموزش و به کارگیری برترین اساتید کشور تاکنون توانستیم به داوطلبان زیادی جهت موفقیت در آزمون سراسری کمک نماییم. اگر شما نیز به دنبال کسب رتبه برتر در کنکور سال 1402 هستید، به خانواده بزرگ حرف آخر بپیوندید.

گروه حرف آخر
تصویر کد امنیتی ثبت نظر