0
این پکیج شامل آموزش دروس رشته انسانی نظام جدید و تولید شده توسط اساتید برتر موسسه حرف آخر است. به همراه این محصول کتاب کار ارسال میگردد.

این پکیج شامل آموزش دروس رشته انسانی نظام جدید و تولید شده توسط اساتید برتر موسسه حرف آخر است. به همراه این محصول کتاب کار ارسال میگردد.

قبولی در کنکور سراسری کار ساده ای نیست و نیازمند دانش و تسلط بالا در تمامی دروس است. موسسه حرف آخر، برای کمک به دانش آموزان رشته انسانی که قصد قبولی در رشته های دانشگاهی پرطرفدار را دارند، بسته کاملی از آموزش دروس مهم رشته انسانی را آماده نموده است تا در مدت زمان کم و با بازدهی بالا، تمامی تکنیک ها و الگوهایی که برای پاسخ دادن به تست های کنکور سراسری نیاز دارند را بیاموزند.
پکیج دروس رشته انسانی نظام جدید یک بسته آموزشی اختصاصی است که طی آن تک تک دروس مهم کنکور رشته انسانی توسط اساتید خبره هر درس تدریس شده است. شیوه تدریس در این مجموعه بسیار روان است و هر استاد با استفاده از ابزارهایی نظیر انیمیشن، تصاویر، داستان سازی و… مفاهیم را از پایه تا انتها آموزش می دهد و در حافظه بلند مدت شما ثبت می کند. تدریس اساتید این مجموعه بسیار جذاب است و روند تدریس به گونه ای است که تا آخر هر درس با انرژی و اشتیاق به یادگیری ادامه می دهید.
با استفاده از این مجموعه کامل آموزش و امتحان، از هرگونه رفت و آمد میان کلاس های مختلف و پرداخت هزینه های گزاف آسوده می شوید. با تهیه پکیج صفر تا صد تجربی دیگر نیازی به هیچ کتاب یا محصول کمک آموزشی دیگری نخواهید داشت.

این پک شامل محصولات زیر می باشد:

مکمل ادبیات (قافیه و عروض)
مکمل ادبیات (آرایه و قرابت)
جامعه شناسی جامع کنکور
اقتصاد جامع کنکور
جغرافیا جامع کنکور
تاریخ جامع کنکور
عربی جامع کنکور علوم انسانی + کتاب کار

گروه حرف آخر
تصویر کد امنیتی ثبت نظر