این محصول در بستر VOD قابل مشاهده است و به همراه کلاس تمرین و رفع اشکال و کارگاه شب امتحان ارائه میگردد. برای تهیه محصول به صورت DVD با شماره 02191014458 تماس بگیرید.

احتمالا مستحضرید که قرار است دروس عمومی کنکور در طی سالهای آتی از کنکور حذف شوند. اما این موضوع از اهمیت این دروس نمی کاهد، زیرا نمرات کسب شده در امتحانات نهایی این دروس بطور مستقیم روی رتبه قبولی شما در کنکور نیز تاثیر خواهد داشت. این مهم اساتید حرف آخر را بر آن داشت که جهت کسب رضایت حداکثری شما دانش آموزان گرامی، با بکارگیری شیوه های نوین آموزشی، به تدریس تشریحی دروس عمومی نیز بپردازند. این محصول به همراه کلاس رفع اشکال و کارگاه شب امتحان به شما دانش آموزان عزیز ارائه خواهد شد که در کسب نمره امتحانات به شما عزیزان کمک شایانی خواهد کرد.
بسیاری از دانش‌آموزان در کلاس‌های زبان خارج از مدرسه شرکت می‌کنند و سطح زبان خوبی دارند. اما این داوطلبان به اشتباه، امتحان نهایی زبان را دست کم می‌گیرند. بنابراین همین مساله ضربه شدیدی به تراز و رتبه نهایی آن‌ها می‌زند.
اساتید برجسته موسسه حرف آخر در ساخت ویدیو آموزشی زبان انگلیسی تشریحی دوازدهم تلاش کردند با استفاده از جلوه های بصری و انیمیشن، مطالب را به صورت ساده و روان ارائه دهند تا دانش آموز بتواند به راحتی بعد از مشاهده فیلم های آموزشی آن ها را درک کرده و برای به خاطر سپردن و یادآوریشان مشکلی نداشته باشد، که این امر موجبات کسب نتیجه مطلوب و حداکثری را در امتحانات درس زبان انگلیسی سال دوازدهم فراهم می سازد.

این دوره یکی از جدیدترین دوره های آموزشی حرف اخر می باشد که در بستر VOD ارائه می شود. داوطلبان با تهیه این پکیج آموزشی می توانند ویدئوهای آموزشی دروس عمومی را بصورت آنلاین یا آفلاین در بستر نرم افزار حرف آخر مشاهده کنند. این دوره همراه با کلاس‌های آنلاین رفع اشکال و کارگاه شب امتحانات نهایی برای داوطلبان برگزار می‌شود.

 

ویژگی‌های پکیج زبان انگلیسی جامع حرف آخر

 

  • آموزش زبان انگلیسی توسط استاد مجتبی محمودی یکی از برترین اساتید زبان انگلیسی
  • آموزش تمامی لغات زبان
  • آموزش لغات با استفاده از انیمیشن
  • تدریس لغات مهم
  • آموزش زبان انگلیسی کنکور با استفاده از نقشه راه
  • آموزش پاسخ به سوالات درک مطلب
  • آموزش گرامر با روش های جدید و نوین


پکیج های آموزشی موسسه حرف آخر مناسب برای تمام داوطلبان

 
موسسه حرف آخر از سال 1390 تاکنون با بهره گیری از جدیدترین متدهای آموزشی به تدریس تمامی دروس از ابتدایی تا کنکور پرداخته است. این موسسه از ابتدای سال 1401 شروع به ارائه ویدئوهای آموزشی خود در بستر VOD نموده است. با استفاده از این پلتفرم داوطلبان براحتی می توانند ویدئوهای آموزشی حرف اخر را به صورت آنلاین و آفلاین و در هر شرایط و زمانی مشاهده نمایند. یعنی با تهیه پکیج های آموزشی حرف آخر بلافاصله می توانید به پکیج ها دسترسی داشته باشید و دیگر نیاز نیست منتظر ارسال دی وی دی باشید.
مفتخریم که اعلام کنیم با بهره گیری از جدیدترین متدهای آموزش و به کارگیری برترین اساتید کشور تاکنون توانستیم به داوطلبان زیادی جهت موفقیت در آزمون سراسری کمک نماییم. اگر شما نیز به دنبال کسب رتبه برتر در کنکور سال 1402 هستید، به خانواده بزرگ حرف اخر بپیوندید.

نحوه سفارش:

تمامی افرادی که خواهان دریافت پکیج آموزشی زبان انگلیسی تشریحی دوازدهم حرف آخر هستند می توانند از طریق ثبت سفارش خود از همین صفحه سایت مرکزی موسسه حرف آخر اقدام نمایند. همچنین شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره در هر ساعت از شبانه روز با مشاورین ارشد موسسه حرف اخر که شماره تماس آن ها در انتهای صفحه موجود می باشد تماس حاصل فرمایید.

گروه حرف آخر
تصویر کد امنیتی ثبت نظر