پس از موفقیت موسسه حرف آخر در آموزش مباحث دروس کنکوری و کسب رضایت حداکثری مخاطبان، حال این موسسه رو به تولید محصولات متوسطه اول نیز آورده تا بتواند با بکارگیری شیوه های نوین آموزشی یادگیری آسان این دروس را برای دانش آموزان فراهم سازد. 

پکیج آموزشی علوم جامع سال هفتم حرف آخر

اساتید برجسته موسسه حرف اخر در ساخت ویدیو آموزشی درس علوم سال هفتم تلاش کردند با استفاده از جلوه های بصری و انیمیشن، مطالب را به صورت ساده و روان ارائه دهند تا دانش آموز بتواند به راحتی بعد از مشاهده فیلم های آموزشی آن ها را درک کرده و برای به خاطر سپردن و یادآوریشان مشکلی نداشته باشد، که این امر موجبات کسب نتیجه مطلوب و حداکثری را در امتحانات درس علوم سال هفتم فراهم می سازد.

این دوره یکی از جدیدترین دوره های آموزشی حرف اخر می باشد که در بستر VOD ارائه می شود. داوطلبان با تهیه این پکیج آموزشی می توانند ویدئوهای آموزشی دروس عمومی را بصورت آنلاین یا آفلاین در بستر نرم افزار حرف آخر مشاهده کنند. این دوره همراه با کلاس‌های آنلاین رفع اشکال و کارگاه شب امتحانات نهایی برای داوطلبان برگزار می‌شود.

 

مباحث آموزشی 

درس علوم سال هفتم شامل 5 بخش و 15 فصل می باشد:
فصل 1 الی 5
فصل 6 و 7
فصل 8 الی 10
فصل 11 الی 15
در این این فیلم آموزشی، به علت پراکندگی موضوعات در زمینه های شیمی، فیزیک، زمین شناسی و زیست شناسی، از 5 نفر از اساتید برتر موسسه حرف اخر استفاده شده است که تمامی این مباحث در قالب یک پکیج آموزشی به دانش آموزان عزیز دوره اول متوسطه ارائه می گردد.

نحوه سفارش:

تمامی افرادی که خواهان دریافت پکیج آموزشی علوم جامع سال هفتم می باشند می توانند از طریق ثبت سفارش خود از همین صفحه سایت مرکزی موسسه حرف آخر اقدام کنند. همچنین شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره در هر ساعت از شبانه روز با مشاورین ارشد موسسه حرف آخر که شماره تماس آن ها در انتهای صفحه موجود می باشد تماس حاصل فرمایید.
 

گروه حرف آخر
تصویر کد امنیتی ثبت نظر