واژگان، لغات، املا و تاریخ ادبیات حرف آخر

ادبیات فارسی یکی از دورس مشترک بین تمامی رشته های تحصیلی است و پاسخگویی صحیح به سوالات آن، در تعیین نتیجه کنکور نقش اساسی دارد. سوالات این درس که از کلیه کتاب های دوره متوسطه مطرح می شود را می توان به دسته های مشخصی نظیر املا، معنی لغات، آرایه، دستور زبان، قرابت معنایی و تاریخ ادبیات تقسیم بندی نمود.

در کنکور معمولا از بخش معنای واژگان سه سوال مطرح می گردد. همچنین از مبحث املا نیز حدود سه سوال طرح می شود که روی هم شش سوال کنکور سراسری را به خود اختصاص می دهد.

دانش آموزان معمولاً وقت بسیاری را صرف یادگیری هریک از این دو مبحث می نمایند و در روز موعود نیز به دلیل استرس فراوان، قادر به یادآوری املای صحیح لغات یا معانی کلمات نیستند. اما دپارتمان ادبیات حرف آخر، شیوه نوینی برای یادگیری و به خاطر سپاری املا و معانی لغات ابداع نموده است تا بدون خستگی و در کمترین زمان ممکن، معنی لغات مهم و املای تمامی دروس کتاب را به خاطر بسپارید.

استاد محسن منتظری برای اولین بر در ایران شیوه ای نوین برای آموزش املا و معنی لغات ارائه نموده است. این استاد خبره، با تسلط کامل به تمامی لغات و واژگان کلیه کتاب های ادبیات کنکور، با هشت ماه تلاش و زحمت، فیلم های کوتاه کارتونی شهر الفبا را ساخته است.

در هر داستان املا و لغت نظام جدید حرف اخر بر روی یکی از حروف الفبا مثل ح، ص و… تمرکز می شود. مثلاً برای آموزش هم زمان املا و معنی لغات دشواری که در آن ها از حرف ح استفاده شده است، یک شخصیت عرب که حرف ح را بسیار واضح تلفظ می نماید در طی یک داستان با سایر شخصیت های مجموعه، تمامی لغات مهم با حرف ح را مورد استفاده قرار می دهد. این امر سبب می شود که مخاطب بدون خستگی، با تمامی لغات مهم هریک از حروف الفبا آشنا شود.

همچنین به دلیل آنکه تلفظ هریک از حروف توسط یکی از شخصیت های عرب، شیرازی، افغان و… صورت گرفته است، ناخودآگاه املای این لغات نیز در ذهنتان هک خواهد شد.

علاوه بر همه این موارد، به دلیل آنکه هر کلمه طی یک داستان به کار برده شده است و هم زمان معانی دیگر آن کلمه نیز بیان می گردد، بدون آنکه مجبور باشید ساعت ها کتاب در دست بگیرید و معانی لغات را حفظ نمایید، تمامی مفاهیم و لغات هم معنی را به خاطر خواهید سپرد. همچنین در بسته واژگان، لغات و املاء نظام جدید موسسه حرف آخر، الگوهای هم آوایی و کد بندی، روش حل سوالات حجیم و الگوی ریشه یابی لغات به شما آموزش داده خواهد شد. در پایان نیز تعداد زیادی تست کنکور و سوال تالیفی را همراه با استاد جموه حل خواهید کرد تا به حد نصاب 100% در بخش املا و لغت کنکور برسید.

آموزش در این روش آموزشی، بسیار سریع و ماندگار است و برخلاف سایر شیوه های تدریس، از نیم کره راست مغز برای یادگیری استفاده می گردد. به همراه پکیج آموزش املا و لغت نظام جدید، یک کتاب کار نیز به شما تقدیم می گردد تا وقت خود را برای جزوه برداری و رونویسی از سوالات هدر ندهید.

برای مشاهده سایر محصولات مرتبط با این درس میتوانید به صفحه محصولات ادبیات حرف آخر مراجعه کنید.

گروه حرف آخر
تصویر کد امنیتی ثبت نظر
17 مرداد 1400
امیر امیر
سلام این پکیج معنی واژگان و املا و تاریخ فارسی آیا تفکیک شده هست یعنی لغات هر درس دهم و یازدهم و..وتاریخ...و املا هر درس جدا هست؟
گروه حرف آخر گروه حرف آخر

سلام. وقت بخیر

هر درس جدا نیست ولی مباحث تفکیک شده است.

24 شهريور 1398
محمد محمد
سلام.ببخشید ایا پیج لغات و املا اپدیت میشه؟یا همین ورژن برای 99 هم خوبه؟
و سایر محصولات ادبیات چطور؟ایا اون ها هم اپدیت میشن و یا همین ورژن میمونن؟
گروه حرف آخر گروه حرف آخر

سلام.خیر آپدیت جدیدی برای ادبیات ارائه نخواهد شد و همین محصول مناسب کنکور 99 خواهد بود.