این محصول در بستر VOD قابل مشاهده است.
قیمت (تومان) :
990,000
تخفیف (تومان) :
163,350
قیمت برای شما (تومان) :
925,000
افزودن به سبد خرید
٪

فیزیک یازدهم حرف آخر اثری از استاد عبدالرضا منتظری است. فیزیک درس مشترک میان دو رشته ریاضی و تجربی و یکی از مهم ترین دروس این دو رشته است. به گونه ای که برخی درس فیزیک را دومین درس مهم رشته ریاضی و سومین درس مهم در رشته تجربی می دانند. اهمیت درس فیزیک به اندازه ای زیاد است که برخی افراد ضعف خود در درس ریاضی را با درصد بالای درس فیزیک می پوشانند و می توانند در رشته و شهر مورد نظر خود قبول شوند. از فیزیک یازدهم در کنکور رشته تجربی تقریبا 30 درصد و برای رشته ریاضی تقریبا 35 درصد سوال کنکور مطرح می شود.

دانش آموزان در مورد درس فیزیک دارای دو نظر کاملا متفاوت هستند. برخی آن را به شدت دشوار و غیر قابل درک می دانند و برخی دیگر فیزیک را به عنوان یک درس شیرین و جذاب می شناسند. زیرا گروه اول به اشتباه سعی دارند با حفظ فرمول ها مسائل فیزیک یازدهم نظام جدید را حل کنند اما در عمل این مطالب در حافظه کوتاه مدتشان قرار می گیرد و طی چند هفته فراموش می شود. در نتیجه در زمان حل سوالات قادر به یادآوری فرمول ها نیستند اما گروه دوم از همان ابتدا با شیوه صحیح مطالعه فیزیک آشنا شده اند و فیزیک برایشان تبدیل به درس شیرینی شده است.

پکیج فیزیک یازدهم حرف آخر

پکیج فیزیک یازدهم موسسه حرف آخر مجموعه ای بی نظیر برای یادگیری اصولی فیزیک است. استاد کامیار برای تدریس فیزیک یازدهم از تصویر و انیمیشن استفاده می نماید تا اول از همه مطالب درسی فیزیک یازدهم حرف آخر به صورت شهودی تدریس شوند و درک آن ها آسان شود و هر آنچه تدریس می شود با کمک نیمکره راست مغز آموخته شده در حافظه بلند مدت فرد ذخیره شود. به جای حفظ کردن فرمول های متعدد برای حل تست ها که استفاده از آن ها بسیار زمان بر بوده و احتمال فراموشی یا خطا زیاد است، می آموزید که از تعداد اندکی الگوی پایه برای حل هر نوع سوالی استفاده نمایید. در این صورت هیچ نگرانی از بابت فراموش کردن فرمول ها فیزیک یازدهم نخواهید داشت و سرعت تست زدنتان بالا می رود.

تدریس در این فیلم های آموزشی بسیار روان و جذاب است و دانش آموز بدون احساس خستگی هر درس را تا پایان بادقت تماشا می کند و پس از پایان درس به دلیل آنکه تمامی مطالب را به شکل بسیار ساده ای آموخته است، به درس فیزیک علاقمند می شود و به حل سوال و تست تمایل پیدا می کند که موجب افزایش مهارت او خواهد شد.

در ابتدای هر درس نقشه راه که خلاصه ای از مسیر تدریس است برای دانش آموزان نمایش داده می شود تا تصوری از آنچه قرار است در ادامه بیاموزند داشته باشند و خلاصه ای از آن ها را بدانند. این امر به انسجام تدریس و منظم نمودن مطالب در ذهن دانش آموز کمک می نماید.

با تهیه پکیج فیزیک یازدهم حرف اخر که بسیار کم حجم است می توانید در مدتی کوتاه فیزیک پایه یازدهم را به درستی بیاموزید و توانایی حل هر نوع تست مطرح شده از این کتاب را داشته باشید. برای مشاهده سایر محصولات مرتبط با این درس میتوانید به صفحه محصولات فیزیک حرف آخر مراجعه کنید.

پکیج فیزیک یازدهم حرف آخر تمامی مباحث فیزیک یازدهم را در 10 جلسه تدریس می نمایند که سرفصل های هر جلسه به شرح زیر می باشند:

جلسه ۱

موضوع: الکتریسیته ساکن (جلسه اول)
تدریس استاد: 195 ساعت
تعلیم داوطلب: 290 ساعت

 

جلسه 2

موضوع: الکتریسیته ساکن (جلسه دوم)
تدریس استاد: 121 ساعت
تعلیم داوطلب: 182 ساعت

 

جلسه 3

موضوع: تثبیت و تسلط بر مبحث الکتریسیته ساکن
تدریس استاد: – ساعت
تعلیم داوطلب: – ساعت

 

جلسه 4

موضوع: مدار (جلسه اول)
تدریس استاد: 110 ساعت
تعلیم داوطلب: 165 ساعت

 

جلسه 5

موضوع: مدار (جلسه دوم)
تدریس استاد: 73 ساعت
تعلیم داوطلب: 110 ساعت

 

جلسه 6

موضوع: مدار (جلسه سوم)
تدریس استاد: 94 ساعت
تعلیم داوطلب: 141 ساعت

 

جلسه 7

موضوع: تثبیت و تسلط بر بخش مدار
تدریس استاد: – ساعت
تعلیم داوطلب: – ساعت

 

جلسه 8

موضوع: مغناطیس
تدریس استاد: 127 ساعت
تعلیم داوطلب: 191 ساعت

 

جلسه 9

موضوع: القای الکترومغناطیس
تدریس استاد: 145 ساعت
تعلیم داوطلب: 218 ساعت

 

جلسه 10

موضوع: تثبیت و تسلط بر مبحث مغناطیس و القا
تدریس استاد: – ساعت
تعلیم داوطلب: – ساعت

 

نحوه سفارش:

تمامی افرادی که خواهان دریافت پکیج فیزیک یازدهم حرف آخر هستند می توانند از طریق ثبت سفارش خود از همین صفحه سایت مرکزی موسسه حرف آخر اقدام کنند. همچنین شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره در هر ساعت از شبانه روز با مشاورین ارشد موسسه حرف اخر که شماره تماس آن ها در انتهای صفحه موجود می باشد تماس حاصل فرمایید.

 

پکیج فیزیک یازدهم حرف آخر اثری از استاد عبدالرضا منتظری برای کنکوری های نظام جدید است. این پکیج تمامی مفاهیم کتاب فیزیک پایه یازدهم را با شیوه ای نوین آموزش می دهد که شما را از هر منبع دیگری بی نیاز می کند.
درس فیزیک یکی از دروس مهم و نسبتا دشوار در میان دروس اختصاصی است که هم در کنکور ریاضی و هم در کنکور تجربی سوالاتی از آن طرح می شود.
از آنجایی که برای یادآوری فرمول های مرتبط با حل هر سوال، تحت شرایط پر استرس کنکور و تنها در مدت زمان چند ثانیه کاری بسیار دشوار است، بسیاری از دانش آموزان با وجود تسلط به تمامی مفاهیم، نتیجه خوبی از فیزیک کنکور نمی گیرند.
دپارتمان فیزیک موسسه حرف اخر، برای کمک به داوطلبین کنکور در امر فهم مطالب و همچنین یادگیری حل مسائل بدون حفظ کردن تعداد زیادی فرمول، اقدام به تهیه ویدئوهای آموزشی فیزیک برای کنکور نموده است. این پکیج یکی از جدیدترین دوره های آموزشی حرف اخر می باشد که در بستر VOD ارائه می شود. داوطلبان با تهیه پکیج فیزیک یازدهم می توانند ویدئوهای آموزشی را بصورت آنلاین یا آفلاین در بستر نرم افزار حرف آخر مشاهده کنند. برای مشاهده سایر محصولات مرتبط به صفحه محصولات فیزیک حرف آخر مراجعه فرمایید.

 

تعداد سوالات فیزیک یازدهم در کنکور تجربی


داوطلبان رشته تجربی برای درس فیزیک باید به 30 سوال پاسخ دهند که از این میان، تعداد 9 سوال از کتاب فیزیک سال یازدهم طراحی می شود. بودجه بندی فصل های مختلف فیزیک سال دهم به شرح زیر است:

 

  • فصل اول الکتریسیته ساکن: ۳ سوال
  • فصل دوم الکتریسیته جاری: ۳ سوال
  • فصل سوم مغناطیس و القای الکترومغناطیس: ۳ سوال

 

تعداد سوالات فیزیک یازدهم در کنکور ریاضی


داوطلبان رشته ریاضی برای درس فیزیک باید به 45 سوال پاسخ دهند که از این میان، تعداد 13 سوال از کتاب فیزیک سال یازدهم طراحی می شود. بودجه بندی فصل های مختلف فیزیک سال دهم به شرح زیر است:

 

  • فصل اول الکتریسیته ساکن:  ۵ سوال
  • فصل دوم الکتریسیته جاری:  ۴ سوال
  • فصل سوم مغناطیس:  ۲ سوال
  • فصل چهارم القای الکترومغناطیس و جریان متناوب: ۲ سوال

 
ویژگی های پکیج فیزیک یازدهم حرف آخر

  • تدریس کامل تمامی مفاهیم فیزیک سال یازدهم
  • استفاده از انیمیشن و تصاویر برای آموزش تمامی مباحث
  • استفاده از چند الگو برای حل تست‌های سوالات کنکور این مبحث
  • استفاده از نقشه راه برای آموزش فیزیک سال یازدهم
  • تدریس روش‌های سریع تست زنی
  • تدریس توسط پیمان کامیار یکی از بهترین اساتید فیزیک در کشور
  • تدریس به صورت تعاملی با داوطلب
  • حل تست‌های کنکور در سال‌های اخیر

 
پکیج های آموزشی موسسه حرف آخر مناسب برای تمام داوطلبان

موسسه حرف آخر از سال 1390 تاکنون با بهره گیری از جدیدترین متدهای آموزشی به تدریس تمامی دروس از ابتدایی تا کنکور پرداخته است. این موسسه از ابتدای سال 1401 شروع به ارائه ویدئوهای آموزشی خود در بستر VOD نموده است. با استفاده از این پلتفرم داوطلبان براحتی می توانند ویدئوهای آموزشی حرف اخر را به صورت آنلاین و آفلاین و در هر شرایط و زمانی مشاهده نمایند. یعنی با تهیه پکیج های آموزشی حرف آخر بلافاصله می توانید به پکیج ها دسترسی داشته باشید و دیگر نیاز نیست منتظر ارسال دی وی دی باشید.
مفتخریم که اعلام کنیم با بهره گیری از جدیدترین متدهای آموزش و به کارگیری برترین اساتید کشور تاکنون توانستیم به داوطلبان زیادی جهت موفقیت در آزمون سراسری کمک نماییم. اگر شما نیز به دنبال کسب رتبه برتر در کنکور سال 1402 هستید، به خانواده بزرگ حرف اخر بپیوندید.

گروه حرف آخر
تصویر کد امنیتی ثبت نظر