پکیج ریاضی جامع 1 حرف آخر مخصوص داوطلبان نظام قدیم می باشد.معمولا دانش آموزان رشته تجربی با درس ریاضی میانه خوبی ندارند، زیرا وقت زیادی را صرف مطالعه آن می کنند و به نتیجه مطلوب نمی رسند و اینگونه می پندارند که وقت مطالعه دروس دیگر را هدر داده اند. اما اگر از آموزش صحیح بهره مند شوید و با شیوه درستی به مطاله بپردازید، درس ریاضی نه تنها دشوار نیست، بلکه بسیار آسان و شیرین است و می تواند باعث سبقت گرفتن شما از سایر داوطلبین کنکور شود.
استاد منتظری دبیر خبره و باتجربه ریاضیات کنکور، پکیج ریاضی جامع 1 حرف اخر نظام قدیم را برای داوطلبین کنکور رشته تجربی آماده نموده است تا غول ریاضی از سر راه شما برداشته شود و بدون صرف زمان زیاد، بتوانید به درصد بالا در درس ریاضی دست پیدا کنید. شیوه تدریس متفاوت و صحیح استاد منتظری و حل تمارین شما را در بدست آوردن درصد بالا در درس ریاضی یاری خواهد رساند.  در تدریس این مجموعه آموزشی از انیمیشن ها وتصاویر کمک گرفته شده است. استفاده از این شیوه باعث می شود که نیم کره راست مغز شروع به یادگیری نماید و مطالب در حافظه بلند مدت ذخیره شوند. از طرف دیگر مخاطب حین یادگیری احساس خستگی نخواهد کرد.
پس از تدریس هر مبحث، نمونه تست های کنکور سراسری مرتبط با آن توسط استاد به نمایش گذاشته شده و به تشریح و حل آن ها پرداخته می شود تا هر گونه ابهامی برطرف گردد و در حد نیاز تمرین حل کرده باشید. همچنین استاد منتظری سوالات تالیفی نکته دار که شانس مطرح شدن در کنکور را دارند برای شما حل می نماید تا با ریزه کاری ها و پیچ و خم های هر درس آشنا شوید.

 

DVD1 :
درجه 2
نامعادلات هندسی

DVD2 :
قدر مطلق
جزء صحیح

DVD3 :
لگاریتم
تابع معکوس

DVD4 :
حد و پیوستگی

DVD5 :
مجانب
دنباله

DVD6 :
مشتق

DVD7 :
بحرانی، اکسترمم، عطف
نمودار شناسی 1

DVD8 :
نمودار شناسی 2

DVD9 :
انتگرال


DVD10 :
ماتریس
دوره تناوب
تصاعد

DVD11 :
آمار

 

گروه حرف آخر
تصویر کد امنیتی ثبت نظر