قرابت معنایی حرف آخر

پکیج قرابت معنایی حرف آخر تحولی در درس و پایه ادبیات شما است. ادبیات فارسی یکی از مهم ترین دروس عمومی در کنکور تمامی رشته ها است که ضریب آن برای رشته های دانشگاهی گروه یک به 4 نیز می رسد. این درس شامل بخش هایی نظیر املا، معنی واژگان، قرابت معنایی، آرایه، تاریخ ادبیات و زبان فارسی است.

از درس ادبیات در کنکور 25 تست طرح می شود که این تست ها شامل مفاهیمی نظیر املا، قرابت معنایی، آرایه، تاریخ ادبیات و زبان فارسی است. زمان پاسخگویی به 25 تست ادبیات تنها 18 دقیقه است. یعنی برای هر تست کمتر از 1 دقیقه وقت خواهید داشت. بسیاری از دانش آموزان به روش حفظ و تکرار موفق به پاسخ دهی به برخی از سوالاتی نظیر تست های املا و تاریخ ادبیات می شوند اما به دلیل آنکه سوالات بخش قرابت معنایی کاملا مفهومی و غیر قابل حفظ نمودن است، این دسته از سوالات اغلب موارد دانش آموزن را به چالش می کشد. معمولا بخش قرابت معنایی حدود 36 درصد از نمره درس ادبیات را به خود اختصاص می دهد که درصد قابل توجهی است و نمی توان از آن چشم پوشی نمود.

استاد محسن منتظری یکی از اساتید با تجربه کنکور در دپارتمان ادبیات موسسه حرف آخر، با استفاده از شیوه نوین آموزشی تمامی مفاهیم و دانش لازم برای پاسخ گویی به سوالات قرابت معنایی را به گونه ای به شما خواهد آموخت که در نیم کره راست مغز، یعنی در حافظه بلند مدت ثبت شوند.

خوشبختانه پکیج قرابت معنایی نظام جدید حرف اخر به نحوی تدوین شده است که طی تنها 9 ساعت، به طور صد در صد تمامی مفاهیم مربوط به قرابت معنایی را پوشش می دهد و مطالب در نیم کره راست مغز شما هک می شود. علاوه بر آن، طی این 9 ساعت حدود 300 تست و سوال نیز حل می شود که به تمرین بیشتر شما کم خواهد کرد. صحیح خواندن شعرها و نثرها در فهم معنی آن ها بسیار مهم است و از سوی دیگر با درست خواندن سوال و گزینه ها وقت کمتری تلف خواهید نمود. برای پاسخگویی به سوالات و مفاهیمی که تا کنون با آن ها مواجه نشده اید، الگوی مفهوم یابی و برای تحلیل صحیح سوالات، الگوی تجزیه و تناظر به شما آموزش داده می شود. استفاده از انیمیشن و داستان، علاوه برآنکه ماندگاری دروس و یاد آوری آن ها را برایتان ساده خواهد نمود، از خستگی هنگام آموزش نیز جلوگیری می کند.

همچنین با تهیه این پکیج آموزشی، بدون اتلاف وقت و هزینه، روش پاسخ دهی به سوالات حجیم، به خاطر سپاری مفاهیم نزدیک به هم، دام های تستی و هر آنچه در مورد قرابت معنایی کنکور نیاز دارید را خواهید آموخت. همچنین برای مشاهده سایر محصولات مرتبط با این درس میتوانید به صفحه محصولات ادبیات حرف آخر مراجعه کنید.

مباحث آموزشی پکیج قرابت معنایی:

جلسه صفر
خداوندگار
عشق
اخلاق1
اخلاق2
بیان واقعیت ها
ضمیمه

 

گروه حرف آخر
تصویر کد امنیتی ثبت نظر
26 مهر 1398
علیرضا علیرضا
سلام.ببخشید این پکیج رو چطوری باید ببینم و یاد بگیرم
گروه حرف آخر گروه حرف آخر

اگر تنها تک محصول مد نظرتون هست که طبیعتا بصورت آزاد و طبق برنامه خودتون باید مطالعه کنید در غیر اینصورت اگر پک کامل رو تهیه کردید برنامه مطالعاتی براتون ارسال شده که میبایست طبق همون برنامه مطالعه کنید.