بهترین منابع کنکور انسانی 1403

بهترین منابع کنکور انسانی چیست؟ چطور می توان منابع آموزشی مناسبی را برای کنکور انسانی انتخاب کرد؟ اصلا آیا برای کنکور رشته انسانی نیاز به انتخاب منابع داریم؟! البته که دارید! شما باید قبل از هر اقدامی برای آمادگی کنکور، منابع مناسبی رو انتخاب کنید؛ چرا که مسیر موفقیت در کنکور به اندازه کافی چالش و مانع دارد و شما بایستی با یک انتخاب درست، از اضافه شدن مانع جدید به مسیرتان جلوگیری کنید!
برخلاف تصور بسیاری از افراد، کنکور انسانی اصلا آزمون ساده ای نیست و حتی می تواند از کنکور سایر رشته ها نیز سخت تر باشد. به این دلیل که منابع کنکور انسانی بسیار متنوع بوده و داوطلب بایستی بتواند با برنامه ریزی دقیق و زمانبندی مناسب، آمادگی لازم را برای تمامی دروس اختصاصی کنکور و عمومی نهایی کسب کند. با این تفاسیر قصد داریم در این مقاله به بررسی اهمیت و نحوه انتخاب بهترین منابع کنکور انسانی 1403 بپردازیم. اگر از داوطلبان این رشته هستید و قصد دارید با انتخاب منابع مناسب، مسیر موفقیت خود را هموارتر کنید؛ تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

 

آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند:

  1. اهمیت انتخاب بهترین منبع آموزشی کنکور انسانی
  2. چرا باید فیلم آموزشی را به عنوان منبع کنکور انسانی انتخاب کنیم؟ 
  3. لیست دروس عمومی و تخصصی کنکور انسانی 1403
  4. بهترین منابع کنکور انسانی
  5. خرید مجموعه کامل منابع اختصاصی رشته انسانی حرف آخر

 

اهمیت انتخاب بهترین منبع آموزشی کنکور انسانی

 

اهمیت انتخاب بهترین منبع آموزشی کنکور انسانی

 

اگر با سرچ عبارت "بهترین منابع کنکور انسانی" به این صفحه رسیدید، نشان می دهد که به میزان اهمیت منابع واقف هستید. حداقل یک قدم از افرادی که چندین منبع را برای هر درس انتخاب می کنند و در نهایت بدون خواندن هیچ کدام از آن ها به سر جلسه کنکور می روند، جلوترید! منابع از طرق مختلفی می توانند آینده تحصیلی شما را تحت تأثیر قرار دهند که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم:

 

به هدر رفتن زمان و هزینه

منابع نامناسب باعث می شود شما برای مطالعه زمان صرف کنید اما نتیجه دلچسبی نگیرید! یعنی علاوه بر هزینه، زمان شما هم به هدر می رود. آیا برای دانش آموز کنکوری چیزی ارزشمندتر از زمان وجود دارد؟

 

خستگی و عدم یادگیری

اگر منابعی که انتخاب می کنید متناسب با سطح علمی شما نباشد (خیلی پایین تر یا بالاتر باشد) باعث می شود که مطالب برایتان کسل کننده و حوصله سربر باشد و یا برعکس؛ آنقدر سنگین و غیرقابل درک باشد که یادگیری را برایتان سخت تر کند.

 

از بین رفتن انگیزه

انگیزه مهم ترین پارامتری است که داوطلب را یک سال تحصیلی سر پا نگه می دارد و شما باید تمام تلاشتان را برای حفظ آن انجام دهید. اگر منابع شما نتایج رضایت بخشی را برایتان به همراه نداشته باشد، باعث می شود تا انگیزه خود را برای مطالعه از دست دهید.

منابع مختلفی برای کسب آمادگی در کنکور وجود دارد؛ از کتاب های آموزشی و تست گرفته تا آموزش های حضوری و مجازی! اما کدام یک بهتر می تواند نگرانی را در زمینه های نام برده شده از بین ببرد؟!
موسسه حرف آخر با بیش از ده سال سابقه موفق در زمینه آموزش مجازی کنکور، چندین سال است که با تمرکز بر دپارتمان انسانی خود توانسته رتبه برترهای زیادی را در کنکورهای سال اخیر داشته باشد. در بخش بعدی به مقایسه منابع کنکور رشته انسانی و اینکه چرا باید فیلم آموزشی را به عنوان بهترین منابع کنکور انسانی انتخاب کنید، می پردازیم.

 

چرا باید فیلم آموزشی را به عنوان منبع کنکور انسانی انتخاب کنیم؟

 

چرا باید فیلم آموزشی را به عنوان منبع کنکور انسانی انتخاب کنیم؟

 

متاسفانه با وجود فراگیر شدن استفاده از تکنولوژی و اینترنت در تمام زمینه ها، همچنان از شیوه های قدیمی آموزش استفاده می شود. در روزگاری که جدا شدن از گجت های دیجیتال برای نوجوانان سخت است و به سختی می توانند ساعتی را با تمرکز پای کتب درسی بنشینند؛ لازم است که شیوه آموزش هم تغییر کند. موسسه حرف آخر سال هاست که با آموزش های تصویری و شهودی در تلاش است تا یادگیری را برای دانش آموزان تمامی پایه ها و رشته ها آسان تر کند.
باید بپذیریم که دیگر دوران استفاده از کتاب های سنگین و قطور انتشارات مختلف به پایان رسیده است و فیلم های آموزشی با مزایای بسیاری که دارند، می توانند منابع مناسبی برای آموزش باشند. اینکه آموزش مجازی نیاز به رفت و آمد ندارد و زمان شما را به هدر نمی دهد و می توانید در کلاس های اساتید برتر کشور شرکت کنید را بارها شنیده اید. در ادامه قصد داریم مزایای استفاده از منابع کنکور انسانی حرف آخر را بررسی کنیم:

  • موسسه حرف آخر با استفاده از شیوه های نوین آموزش، بهترین منابع کنکور انسانی را برایتان فراهم می کند. با استفاده از ویدئوهای آموزشی موسسه، شما می توانید به جای مطالعه کتاب های خسته کننده و نامفهوم، بصورت شهودی و کاملا مفهومی آموزش ببینید.
  • هزینه های سرسام آور کلاس های آموزش حضوری و همچنین کتاب های انتشارات مختلف ما را بر آن داشته است که منابعی با قیمت مناسب عرضه کنیم. با تهیه ویدئوهای آموزشی موسسه حرف آخر، شما می توانید با هزینه ای بسیار کمتر از کلاس های حضوری، بهترین منابع کنکور انسانی را داشته باشید.
  • اساتید موسسه آموزش را از پایین ترین سطح شروع کرده و به بالاترین سطح می رسانند. این موضوع سبب می شود تا شما با هر پیش زمینه تحصیلی که دارید؛ بتوانید خود را به بالاترین سطح ممکن برسانید.

آموزش آنلاین مانند هر ابزار کمک آموزشی دیگری معایبی هم دارد؛ بزرگ ترین نقدی که همواره بر کلاس های مجازی می شود این است که دانش آموز در صورت داشتن اشکال نمی تواند سوالات خود را مطرح کند و با اساتید در ارتباط باشد. همانطور که اشاره کردیم، موسسه حرف آخر با شیوه ای نوین به آموزش می پردازد و می تواند بهترین منابع کنکور انسانی 1403 را در اختیارتان قرار دهد.
تمامی ویدئوهای آموزشی موسسه در بستر VOD ارائه می شود و شما علاوه بر شرکت در کلاس های برترین اساتید کشور، از مشاوره رتبه برترهای موسسه نیز بهره مند خواهید شد. هوشمند بودن روند آموزش به مشاورین این امکان را می دهد تا عملکرد و حتی نحوه مطالعه شما را بررسی کنند و بر اساس توانایی های شما، برنامه ریزی اختصاصی ارائه دهند. گذشته از این، موسسه با ابداع شیوه ای جدید به نام End Class کلاس هایی را در بستر VOD اجرا می کند که با شرکت در آنها می توانید بصورت مستقیم با استاد در ارتباط باشید و سوالات خود را مطرح نمایید.

با توجه به توضیحات داده شده آیا هنوز هم تردیدی برای انتخاب ویدئوهای آموزشی حرف آخر برای منابع کنکور انسانی دارید؟! صحبت های رتبه برترهای ما می تواند خیال شما را از منابع آموزشی راحت کند، در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین منابع کنکور انسانی از زبان رتبه های برتر بپردازیم.

 

بهترین منابع کنکور انسانی از زبان رتبه های برتر

در سال های ابتدایی فعالیت موسسه حرف آخر، در میان پکیج های تهیه شده نامی از منابع کنکور انسانی دیده نمیشد! اما پس از گذشت چند سال با گردآوری چندین تن از اساتید خبره کشور، دپارتمان علوم انسانی حرف آخر نیز راه اندازی شد. منابع تهیه شده در این دپارتمان نیز مانند سایر منابع موسسه، با روش های نوین و آموزش های شهودی تهیه می شوند و از کیفیت بالایی برخوردارند. در سال های اخیر، داوطلبان بسیاری با استفاده از پکیج های رشته انسانی حرف آخر توانستند به رتبه های برتر دست یابند. در ویدئو زیر می توانید بهترین منابع کنکور انسانی از زبان رتبه های برتر موسسه حرف آخر را ببینید و بشنوید. فراموش نکنید که شما هم می توانید با استفاده از منابع آموزشی مناسب و برنامه ریزی کنکور متناسب با توانایی هایتان می توانید به یکی از رتبه برترهای ما تبدیل شوید. 
 

 

لیست دروس عمومی و تخصصی کنکور انسانی 1403

اگرچه کتاب های درسی از لحاظ محتوایی نقص دارند و نمی توانند یک منبع کامل باشند؛ اما منبع طراحان سوالات کنکور هستند. به همین دلیل نباید از مطالعه دقیق و جزء به جزءِ کتاب هایتان غافل شوید. منابع کنکور انسانی 1403 توسط سازمان سنجش اعلام شده است و در جدول زیر قابل مشاهده است:

لیست دروس عمومی و تخصصی کنکور انسانی 1403
نام درس نام کتاب پایه تحصیلی
ریاضی و آمار ریاضی و آمار(1) دهم
ریاضی و آمار(2) یازدهم
ریاضی و آمار(3) دوازدهم
زبان و ادبیات فارسی علوم و فنون ادبی(1) دهم
علوم و فنون ادبی(2) یازدهم
علوم و فنون ادبی(3) دوازدهم
زبان عربی عربی(1) دهم
عربی(2) یازدهم
عربی(3) دوازدهم
اقتصاد اقتصاد دهم
فلسفه و منطق منطق دهم
فلسفه(1) یازدهم
فلسفه(2) دوازدهم
تاریخ تاریخ(1) ایران و جهان باستان دهم
تاریخ(2) از بعثت پیامبر اسلام تا پایان صفویه یازدهم
تاریخ(3) ایران و جهان معاصر دوازدهم
جغرافیا جغرافیا(1) جغرافیای ایران دهم
جغرافیا(2) جغرافیای ناحیه ای یازدهم
جغرافیا(3) جغرافیای کاربردی دوازدهم
علوم اجتماعی جامعه شناسی(1) دهم
جامعه شناسی(2) یازدهم
جامعه شناسی(3) دوازدهم
روانشناسی روانشناسی یازدهم

 

همانطور که می دانید، با توجه به حذف دروس عمومی از کنکور سراسری، منابع کنکور انسانی به دروس تخصصی محدود می شود. این موضوع به معنای کنار گذاشتن دروس عمومی نیست و شما بایستی با استفاده از منابع مناسب، برای آزمون های نهایی تشریحی نیز آمادگی لازم را کسب کنید.
جهت مشاهده محصولات تشریحی حرف آخر به صفحه پکیج جامع دروس عمومی تشریحی مراجعه کنید.

 

بهترین منابع کنکور انسانی

 

بهترین منابع کنکور انسانی

 

تنوع و تعدد منابع کنکور انسانی هر دانش آموزی را دچار سردرگمی می کند و کار انتخاب منابع را دشوار می سازد. برای اینکه بهترین منابع را انتخاب کنید لازم است به چند نکته توجه فرمایید:

 

آموزش مفهومی و کامل

منبع آموزشی شما بایستی تمامی مباحث را به شیوه ای کاملا مفهومی تدریس کند و هیچگونه کم و کاستی در مباحث وجود نداشته باشد.

 

سطح علمی مناسب

منبعی که انتخاب می کنید باید متناسب با سطح علمی شما باشد تا از درس خواندن خسته و ناامید نشوید.

 

جمع بندی مباحث

در انتهای تدریس هر بخش، لازم است تا مباحث تدریس شده جمع بندی شوند تا مطالب بصورت منسجم در ذهن تثبیت شود.

 

حل تست های متنوع

حل تست بخش مهمی از آموزش کنکور است. بدون داشتن مهارت تست زنی شما هرچقدر هم بر مطالب تسلط داشته باشید، نمی توانید نتیجه خوبی بگیرید. در نتیجه لازم است منبعی انتخاب کنید که تست های متعددی را حل کند تا شما با انواع سوالات آشنا شوید.

 

برنامه ریزی تحصیلی

برنامه ریزی اصلی ترین بخش موفقیت شما در کنکور است. حتی اگر شما بهترین منابع کنکور انسانی 1403 را هم داشته باشید؛ اگر برنامه ریزی مناسبی نداشته باشید نمی توانید به خوبی تمامی دروس را مطالعه کنید. لذا این مورد را هم جدی بگیرید و در نظر داشته باشید که هیچ یک از کتاب های کمک آموزشی برنامه یا توضیحی درباره چگونه خواندن مطالب به شما نمی دهند!
در ادامه به معرفی بهترین منابع کنکور انسانی برای دروس مختلف می پردازیم و بررسی خواهیم کرد که هر کدام باید چه ویژگی هایی داشته باشند و از کجا می توانید آن ها را تهیه کنید.

 

پیشنهاد خواندن مقاله: بهترین منابع کنکور تجربی

 

بهترین منابع اقتصاد کنکور انسانی

 

بهترین منابع اقتصاد کنکور انسانی

 

اقتصاد کنکور انسانی درس نسبتا دشواری است و علی رغم این موضوع، ضریب کمتری نسبت به سایر دروس دارد. بسیاری از داوطلبان کنکور انسانی، این درس را حذف می کنند! شاید شما هم با خود بگویید که چرا باید یک درس دشوار با ضریب پایین را مطالعه کنم؟! آن هم زمانی که اکثر داوطلبان آن را حذف می کنند! دقیقا به همین دلیل که سایر افراد این درس را حذف می کنند، شما باید تلاش کنید تا آن را به نقطه قوت خود تبدیل کنید.
همانطور که می دانید و در جدول لیست دروس عمومی و تخصصی کنکور انسانی 1403 هم مشاهده کردید؛ اقتصاد درسی تک منبعی است و شما برای زدن تست های این درس تنها کافیست بر کتاب اقتصاد سال دهم مسلط شوید. گذشته از حجم مطالب کم اقتصاد، بررسی تست های کنکور سال های اخیر نشان می دهد که طراحان رویکرد مشابهی را برای سوالات این درس دارند و تغییرات چندانی در سبک سوالات وجود ندارد.
با توجه به توضیحات ارائه شده، بهترین منابع اقتصاد کنکور انسانی در وهله اول کتاب درسی، سپس منبعی است که از مدل کنکور پیروی کند و متناسب با آن به شما آموزش دهد. پکیج اقتصاد حرف آخر، مانند سایر منابع موسسه؛ با بهره گیری از جدیدترین شیوه های تدریس و با استفاده از نقشه راه شما را برای پاسخگویی به سوالات کنکور آماده می کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاهده نمونه تدریس و یا خرید محصول می توانید به صفحه اقتصاد حرف آخر مراجعه کنید.

 

بهترین منابع تاریخ کنکور انسانی

 

بهترین منابع تاریخ کنکور انسانی

 

تاریخ کنکور انسانی از درس های رتبه آوری است که اغلب مورد غفلت قرار می گیرد. بسیاری از داوطلبان با اظهار اینکه تاریخ درس حفظی است و در ذهن نمی ماند، آن را کنار می گذارند و یا زمان کمی را بدان اختصاص می دهند. توجه داشته باشید که تاریخ و جغرافیای رشته انسانی، از سال 1402 ضریب 5 را در کنکور سراسری دارند. از آنجاییکه درس تاریخ، پیچیدگی سایر دروس رشته انسانی را ندارد، شما می توانید با استفاده از یک منبع استاندارد و مطالعه و مرور منظم، به درصدهای بالایی در این درس برسید.
ویدئو های آموزشی حرف آخر، بهترین منابع تاریخ کنکور انسانی هستند؛ چرا که درس تاریخ را بصورت کاملا تصویری و شهودی تدریس می کنند. استفاده از تصویر، جدول، نمودار و حل تست های متعدد، باعث می شود تا کوچکترین مطالب هم در ذهن شما ثبت شود و تا روز کنکور از جایش تکان نخورد! برای دریافت این محصول میتوانید به صفحه تاریخ حرف آخر مراجعه نمایید.

 

بهترین منابع جامعه شناسی کنکور انسانی

 

بهترین منابع جامعه شناسی کنکور انسانی

 

جامعه شناسی درس کم دردسر و نسبتا راحتی است که با داشتن منابع مناسب و برنامه ریزی اصولی، براحتی می توانید به درصدهای بالایی در این درس دست یابید. بهترین منابع جامعه شناسی کنکور انسانی منابعی هستند که مباحث را بصورت مفهومی و کاربردی تدریس کنند.
پکیج جامعه شناسی حرف آخر با استفاده از شیوه های نوین آموزش، به تدریس مباحث پرداخته و سپس با چینش اصولی تست ها از ساده به دشوار، شما را برای دست یابی به درصدهای بالا در این درس، آماده می کند.

 

بهترین منابع جغرافیا کنکور انسانی

 

بهترین منابع جغرافیا کنکور انسانی

 

بهترین منابع جغرافیا کنکور انسانی منابعی هستند که مطالب نه چندان دوست داشتنی این درس را برایتان جذاب تر کنند.
پکیج جغرافیا کنکور انسانی حرف آخر، با شیوه آموزشی منحصربفرد، باعث می شود تا جغرافیا به درس مورد علاقه شما تبدیل شود. داشتن علاقه به درس باعث می شود تا شما با انگیزه بیشتری آن را بخوانید و به نتایج عالی دست یابید.

 

بهترین منابع منطق کنکور انسانی

 

بهترین منبع منطق کنکور انسانی

 

درس منطق و پیچیدگی هایش باعث می شود که بسیاری از داوطلبان، نتوانند براحتی به سوالات این درس پاسخ دهند. برای اینکه جزو این دسته از افراد نباشید، لازم است از بهترین منابع منطق کنکور انسانی استفاده کنید.
موسسه حرف آخر با استفاده از آموزش تصویری، مطالب ثقیل و مفهومی این درس را برایتان آسان می کند. برای مشاهده نمونه تدریس های این درس، به صفحه پکیج منطق کنکور انسانی مراجعه فرمایید.

 

بهترین منابع ادبیات کنکور انسانی

 

بهترین منابع ادبیات کنکور انسانی

 

زبان و ادبیات فارسی یا همان علوم و فنون ادبی با ضریب 8، بالاترین ضریب را بین دروس مختلف رشته انسانی دارد. ادبیات فارسی 30 تست از سوالات کنکور انسانی را به خود اختصاص می دهد. ضریب بالای این درس نشان دهنده اهمیت تک تک سوالات است و شما باید آنقدر بر مطالب مسلط باشید که هیچ سوالی را از دست ندهید.
همانطور که می دانید، علوم و فنون ادبی یک درس مبحثی و پر از جزئیات مهم است. بهترین منابع ادبیات کنکور انسانی منابعی هستند که روی هر یک از مباحث مختلف، بصورت جداگانه تمرکز کنند.
پکیج جامع ادبیات انسانی حرف آخر، شامل پکیج های تاریخ ادبیات و سبک شناسی، قرابت معنایی، آرایه ادبی و عروض و قافیه است. در هر یک از این پکیج ها تمامی مباحث از صفر آموزش داده می شود و سپس تست های طبقه بندی شده از سطح مبتدی تا دشوار حل می شود. این شیوه آموزشی باعث می شود شما ضمن یادگیری تمام مباحث ادبیات کنکور انسانی، بتوانید به سوالات کنکور پاسخ درست دهید.

 

بهترین منابع عربی کنکور انسانی

 

بهترین منابع عربی کنکور انسانی

 

اگر از پایه دهم در درس عربی ضعف داشتید و فکر می کنید حتی اگر بهترین منابع عربی کنکور انسانی را هم تهیه کنید باز هم نمی توانید با این درس آشتی کنید، سخت در اشتباهید! لیست دانش آموزان انسانی موسسه حرف آخر پر است از افرادی که چنین نگاهی به عربی کنکور انسانی داشتند. این افراد توانستند با استفاده از پکیج عربی جامع رشته انسانی حرف آخر، تمامی مباحث قواعد و ترجمه عربی را بخوبی آموزش ببینند و درصدهای خود را بهبود دهند.
اگر شما هم می خواهید این درس را به نقطه قوت خود تبدیل کنید، با مراجعه به صفحه پکیج جامع عربی انسانی حرف اخر، نسبت به تهیه این محصول اقدام فرمایید.

 

بهترین منابع ریاضیات کنکور انسانی

 

بهترین منابع ریاضیات کنکور انسانی

 

ریاضی و آمار رشته انسانی، با ضریب 6، دومین درس با اهمیت کنکور این رشته محسوب می شود. از آنجاییکه اکثر داوطلبان رشته انسانی از این درس فراری اند، درصد بالا یا حتی خوب در این درس می تواند نتیجه کنکور شما را از این رو به آن رو کند! پکیج ریاضیات انسانی حرف آخر به عنوان یکی از بهترین منابع ریاضیات کنکور انسانی شناخته می شود. چرا که ضمن آموزش تصویری و مفهومی، مباحث را از پایه شروع کرده و به سطح بالا می رساند.
لازم به ذکر است که دپارتمان ریاضی حرف آخر، با توجه به مشکلات عمده داوطلبان در ریاضیات، پکیجی را تحت عنوان ریاضی صفر نیز در نظر گرفته است. اگر از دوران متوسطه اول در این درس دچار ضعف هستید، این پکیج می تواند ریاضی شما را تقویت کند و شما را برای یادگیری مباحث ریاضیات کنکور انسانی آماده کند. برای مشاهده این محصولات به صفحه ریاضی انسانی مراجعه نمایید.

پیشنهاد خواندن مقاله: بهترین منابع کنکور ریاضی

 

بهترین منابع فلسفه کنکور انسانی

 

بهترین منابع فلسفه کنکور انسانی

 

فلسفه رشته انسانی یکی از دروس پرچالش این رشته محسوب می شود. از آنجاییکه سوالات کنکور این درس، هر ساله مفهومی تر می شود، لازم است تا از بهترین منابع کنکور انسانی استفاده کنید.
پکیج فلسفه انسانی حرف آخر یکی از بهترین منابع این درس است که تمامی مباحث را بصورت کاملا مفهومی به شما آموزش می دهد. به علاوه فکر کردن عمیق روی سوالات فلسفه زمان زیادی را از داوطلب می گیرد. به همین دلیل بهترین منابع فلسفه کنکور انسانی منابعی هستند که ضمن آموزش تمام نکات، توانایی شما در پاسخگویی سریع به سوالات را هم افزایش دهند. پکیج فلسفه حرف آخر با ارائه نقشه راه و حل تست های متعدد، مهارت تست زنی شما را تقویت نموده و شما را به درصدهای بالا می رساند.

 

بهترین منابع روانشناسی کنکور انسانی

 

بهترین منابع روانشناسی کنکور انسانی

همانطور که در لیست دروس عمومی و تخصصی کنکور انسانی 1403 مشاهده کردید، روانشناسی کنکور انسانی درسی تک منبعی است. یعنی برای پاسخ به سوالات این درس تنها کافیست بر مطالب یک کتاب مسلط شوید؛ روانشناسی یازدهم رشته انسانی!
اگرچه درس اقتصاد هم درسی تک منبعی است، اما به جهت محتوای نسبتا دشوار، برخی از افراد آن را کنار می گذارند. اما از آنجاییکه درس روانشناسی مطالبی نسبتا آسان دارد، بسیاری از افراد به سراغ این درس می روند. این موضوع رقابت را در این درس دشوار می کند؛ یعنی اگر به دنبال کسب رتبه های برتر رشته انسانی هستید؛ لازم است که درصد بالایی در درس روانشناسی کسب کنید.
نکته مهم درباره روانشناسی کنکور انسانی 1403 این است که سوالات این درس تخصصی آخرین سوالات دفترچه کنکور است. علاوه بر این، شما برای پاسخ به 20 سوال انتهایی دفترچه تخصصی کنکور انسانی، تنها 15 دقیقه زمان دارید! با یک حساب و کتاب ساده می توان به این نتیجه رسید که چقد مدیریت زمان برای پاسخ به سوالات این درس اهمیت دارد. در واقع می توان گفت که در درس روانشناسی رشته انسانی، رقابت بر سر سرعت پاسخگویی است، نه دانش پاسخ به سوالات!
با توجه به توضیحات ارائه شده، احتمالا متوجه شده اید که سرعت تست زنی چقدر در موفقیت شما نقش دارد. بهترین منابع روانشناسی کنکور انسانی منابعی هستند که مفاهیم کتاب درسی را بگونه ای ارائه نماید که شما را برای پاسخگویی هر چه بهتر و سریعتر به سوالات کنکور آماده کند.
پکیج روانشناسی جامع حرف آخر با استفاده از الگوهای ابتکاری و بصورت کاملا شهودی مطالب را به شما داوطلب گرامی آموزش می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده نمونه تدریس می توانید به صفحه روانشناسی جامع حرف آخر مراجعه فرمایید.
 

 

خرید مجموعه کامل منابع اختصاصی رشته انسانی حرف آخر

منابعی که برای کنکور انتخاب می کنید نقش مهمی در موفقیت شما دارند. محصولات حرف آخر با داشتن اساتید باتجربه و بهره گیری از تکنیک های نوین آموزش، بهترین منابع کنکور انسانی 1403 را ارائه می کند. با استفاده از ویدئوهای آموزشی حرف آخر شما می توانید دروس مفهومی و حفظی رشته انسانی را بصورت شهودی فرا گرفته و در حافظه بلند مدت خود ثبت کنید. برای رشته انسانی دو پکیج کامل در نظر گرفته شده است. پکیج اختصاصی انسانی، دروس اختصاصی این رشته را شامل می شود و شما می توانید جهت کسب آمادگی برای کنکور سراسری، از این پکیج استفاده کنید. البته اگر موفقیت در آزمون سراسری برایتان اهمیت دارد، بهتر است که از منابع مناسبی برای دروس عمومی استفاده کنید تا نمرات خوبی در امتحانات نهایی کسب کنید. پکیج عمومی و اختصاصی رشته انسانی یک مجموعه کامل از هر آن چیزی است که شما برای موفقیت در کنکور نیاز دارید. جهت تهیه این محصولات می توانید از طریق سایت موسسه حرف آخر اقدام فرمایید.
شما دانش آموزان عزیزی که با سرچ عبارت "بهترین منابع کنکور انسانی1403" به این صفحه رسیده اید می توانید از کد تخفیف در نظر گرفته شده برای محصولات رشته انسانی استفاده کنید. جهت دریافت کد تخفیف خود از طریق شماره 02191014458 با مشاورین ارشد موسسه حرف آخر تماس حاصل فرمایید.

ارسال دیدگاه جدید

تصویر کد امنیتی ثبت نظر